Friday 21 March 2014

Citer Mandatory Leave 2014

Nak citer pasal mandatory leave jee.
Kali ni aku amik mandatory leave awal atas sebab2 tertentu.
Nantiler aku share story.
Biasanya orang amik hujung2 tahun kan.
Hari ni hari ke-4 mandatory leave.
Aku boring dok umah lama2
Aku memang jenis cepat boring.
Hehe.
Sooo aku suruh hubby drop kat 1Utama.
Pukul 10am aku dah ada tercegat.
So aku jalan slow2 relax2 take my own sweet time.
Aku awal2 dah tau nak beli apa.
Siap ada checklist gi.
Reason being x nak terbabommm.
Hehe.
X nak lari budget.
Tapiii lari gak.
Chehh.
Aku jalan n jalan nampak kedai ni.


Itupun coz d way they display colourful items.
Aku masuk and belek2 benda2 dalam tu.
Dalam belek membelek tu nampak benda niii.


Nampak tak apa aku nampak?
Ok kita zoommmm.
Ni haaa.


Happy Family.
Snap.

Reminds of good old memories.
Of course memories never fades.

Hmmm.

Teringat dulu2 waktu kecil2 mesti ada benda ni dalam beg sekolah or beg mainan.
Aku ingat gi.
Balik sekolah-mandi-lunch-buat homework.
Habis je cepat2 pegi main ngan kawan2.
Tak pun main ngan akak aku dua org tu.
Paling obvious bila kat sekolah waktu rehat.
Or time cikgu meeting and prefect jaga.

Aku suka main Snap tapi x suka satu game ni buat aku berdebar2 sgt la.
Darah gemuruh.
Sikit2 'snap'...'snap'.
Kekeke.

Main Happy Family pun best kan.
Tapi lupa macam mane nak main.
Lupa character gak.
Camner ye.
Camni ke.
'Hmmm...is Mr. So n So at home?'
'Sorry...not at homeee...'
Betul ke?
Ntah. 
Ingat ti aku update.
Yeaaa.

Eeh apa ni.
Terlari dari story plak.
Lain nak citer.
Lain yang jadik.
Hehe.

Actually kat kedai tu ada few times aku beli.


Kalau u all tengok bole dapat kat kedai kat umah2 kite kannn.
Kedai2 RM2 RM3 RM5 keee kaannn.

Aku beli 4 items semua.
Small hand fan.
Water pistol.
Sand castles playtime set.
Aeroplane w/ handle.

Bila balik Baby H paling suker aeroplane tu.
Sampai ke malam dia tolak.
Peluh2 anak ibu ni.

Harga.
Takdeler kata mahal sgt.
Standard shopping complex laa.

Tapi yang penting all items xde sharp edges.
Consider selamat untuk Baby H and budak2 lain gak.
So sape rasa tertarik pegila check it out.
New Wing 2nd Floor 1Utama.

Pas tu aku jalan gi.
Beli dan beli dan beli.
Haah amikk.
Abis macam2 aku beli.

Nanti ler aku sambung.
Buat entri pasal barang2 lain aku beli.

Aku kena pack barang2.
Esok nak tolak. 
Nyesal tak pack awal2.
Abisla pack last minit macam ni.
Tido ntah pukul bape la.

Okla for now.
Tata.
Nite.

No comments:

Post a Comment