Friday 9 May 2014

2nd Time Beli kat Sugarscarf

Ni citer last month.
Citer basi.
Tapi nak citer coz friday tu beria amik half day.
Aku w/ ofismate convoi ke sect. 7 Shah Alam.

Salah satu tempat aku redah ialah Sugarscarf.
Kalau bole nak beli semua.
Mana ada duit banyak tu kannn.
Hehe.
So beli gak sikit.
Tapi x nak over budget.
Aku beli 2 items je.
Satu Innara inner.
Satu lagi Lisa shawl.

Huh.
Tengok ni.


Shawl ni mak aiii.
Sweeet soft floral pastel colour gitu.
Selesa coz material lembut & good quality.
So gambar atas tu aku compare model & aku.
Mana cantik?
Aku nampak gi sweet kannn.
Kakakaka.

Yang penting nak promote tudung dorang ni.
Inner aku pakai tu pun from Sugarscarf.
Inner dorang memang selesa pakai.

So far aku dah ada 3 inners.
Warna grey, dark blue & baru warna black.

Shawl collection plak.
2 shawl je setakat ni.
Satu yg baru ni, Lisa.
Satu lagi shawl orange navy blue.
Nama shawl tu Jazreen x silap la.
Tak pun cuba check entry sebelum2 ni.

Dalam mengupdate ni.
Jom tengok Insta Sugarscarf.
Apa yang latest ye.







Source: Instagram Sugarscarf

Aku rasa pic last Jazreen collection ni not bad.
Huh betul la nama dia Jazreen.
Menarik laa.
Bila la dpt pegi lagi shopping ni.
Insyaallah dpt gaji hujung bulan ni.
Nak pegi la.
Jom join?

So yang termampu sekarang ni.
Cuma berangan je la sampai hari gaji.
Hehe.

No comments:

Post a Comment