Tuesday 6 May 2014

First Time Makan di Pepper Lunch!

Hmmm
Macam x caya lak aku dah try makan ni


Licin aku makan
Cuma x tunjuk gambar je
Serius sedap

Ok
Ni le orang panggil 'Pepper Lunch'
Aku try ni kat Pavillion
Tempat die nampak macam x crowded sgt
Tapi bila aku makan sana
Aku tengok memang x crowded
Tapi ada la orang
Ok la gakkk

Actually kita ni orang Msia boleh dikatakan takut nak try benda2 baru & pelik ni
Termasuklah aku
Haha

Nak citer ni
Ofis aku dekat je ngan Pavi
Tapi everytime turun escalator ke food court
Aku turun n turn left nampak 'Pepper Lunch' ni
Tapi aku selalu hesitate
Eh nak pegi tak
Eh x nak pegi la
Macam2 last2 aku x try

Tapi last friday ntah nape
Aku berani plak
Berani skit la
Keke

Waktu check menu tu blur gak la
Ni menu dia
Menu dia quite big so aku combine mcm ni



Yang aku try ni haaa



Bila nak order tu kalau x tau buat macam aku
Nasib xde org Q belakang
So aku tanya mcm2 so that aku puas hati
Aku order Smoke Salmon Pepper Rice w/ egg
Memang sedap

Dah order then cari seat
Tunggu sat
Pas tu dia serve
Bila dia serve tu fuhhh 
Hot plate tu panas uuu
Tu yang letak kertas keliling
So hati2 jgn melecur lak tangan
Sebab memang panaszzz

Serve je aku pun mix everything dlm hot plate 
Sebijik dalam menu bila dia serve

So mari tengok hasil after kita mix everything






Korang bole start makan dahh
If rasa ada x kena
Or nak tambah perisa bole letak ni
Dah ready atas meja
2 jenis sauce salt n pepper


Bila aku makan teringat waktu pantang
Makan panas2
Letak fresh ground pepper
Fuhhhh

So apalagi pas ni nampak outlet Pepper Lunch
Masuk je
Xde complicated mane pun
Kalau x yakin gak cuba tengok tv dlm outlet tu
Dia ada tunjuk cara2 nak makan 

Ni haaa skit info wherebouts outlet dia ye


So check it out yee

Hmmm 
Pas ni aku nak try beef menu plak
Hehe

No comments:

Post a Comment