Saturday 13 December 2014

Aku Tak Sihat

Ari ni Sabtu. Satu ari aku x kuar. Dari pagi ke petang aku dok baring je. Aku x sihat. Aku xde mood. Aku x sedap badan. Aku x sedap perut. Aku rasa nak marah. Aku letih. Aku xde selera nak makan. Aku boring. Aku bosan. Same la tu kan.

Aku macam menyampah kat diri sendiri. Ntah aku x tau naper. Aku x makan malas makan ubat. Semua aku x buat. Aku lemah badan. Aku x suker aku camni.

Aku nak buat camner. Masa makan aku semua lari. Rutin nak kemas umah itu ini pun tak buat. Aku stress laaa.

Malam ni hubby beli dinner yong tau foo. Aku rase sikit la bagi alas perut. Tapi paling selera kat tekak ni je bile makan fruit mix bowl. Ala aku potong buah ape yg ada dlm fridge then aku squeeze lime on top. Itu jeee...


Aku rase makan camni lagi ok. Just that lime tu tersqueeze lebih. So masam sikit. Makan camni dapat increase fruit intake n vitamin dalam body kan....

Dalam keadaan ni hubby yg banyak tolong today. Trima kasih sangat la kat hubby. Hope sangat esok feel better. Aku ni bile dah sakit camni baru terfikir nak kemas itu ini. Itula manusia/aku ni bila waktu senang kite leka. Tangguh itu ini. Bila sakit sibuk nak buat kan.

Xpela aku trima redha tuhan bagi sakit nak buat camner. Aku kena sabar tuhan bagi dugaan sakit camni ye tak...

Semoga esok lusa dan seterusnye tuhan permudahkan segala urusan.

Insyaallah...

No comments:

Post a Comment