Saturday 20 December 2014

Cerite Sesaje...

Semalam lunch makan kat Pizza Hut.
Actually nak makan Nando's tp ramai orang.
So tukar plan. At last fikir punye fikir makan kat Pizza Hut je la. Ok ape Pizza Hut lagipun lame x try. 

So bile check2 menu die. Tertarik nak makan menu baru ni...Chicken Pesto Spaghetti. So sebelum makan harusla amik gambar dulu kan...


Nape ngan shawl aku ni. Macam pelik je. My ofismate cakap ok macam CtDK uuu...hahhaa...aku cakap aku pakai je ikut sedap tangan. Belit terbelit jadikla camni...takde ler teruk kan...

Kadang2 tudung ke shawl ke pakai je ikut style ape. Jangan nak rigid sangat satgi x jadik plak. Ikut je kreativiti memasing asalkan selesa.

So semalam aku try menu tu not bad sedappp. Dah lapar so makan je la. Rase kalau nak try Chicken Pesto Spaghetti bole try kat Ben's gak. Bole tahan gak...

Tapi bile sampai umah time dinner...perot dah x tahan lapooo...aku ni kadang2 perot bole tahan if lunch x makan nasi tapi ade mase x tahan...tu yang last nite lapo sampai makan nasi and tom yamm...wahhh kenyang...

Okla nak citer tu ajeee...gatai nak update sangattt...

Hehe...happy weekends semua...

No comments:

Post a Comment