Sunday 13 July 2014

Happy Baby H w/ Happy Meal McD

Hmmm
Aku ingat aku je ibu yang drive thru MCD.
Tengok2 OMG ramai ibu2 belakang kete aku.
Masing2 with anak kecik masing2.
Haha.
Ni dah dasar ibu pemalas sedunia ni.
Haha.
Serious x caya ibu2 please drive b4 lunchtime.
Takkan aku nak amik gambar kot.
Orang kata aku giler plak nanti.
Aku ni pun sebab x larat yang amat sangat2.
Terpaksa ok.
Terpaksa.
Seriuos ni.
If not aku dah masak simple2 for Baby H.

Tengokla Baby H ni.
Ni gambar pagi ni kuar ngan dia.


Suker dia dapat Happpy Meal.
Aku beli set nugget.
Beli small plain bubur gak.
Tapi toys hampehhh.
Dulu toys best nowdays tah hape2 tah.
Tapi ok gak la dapat gak toys.
Daripada budak2 x dapat ape kannnn.


Budak2 x tau apa happy je dapat toys.
Baby H pun dapat je cepat2 nak bukak meal.
Tak sabar2.
Terpaksa ibu stop dulu bukak bagi dia makan.



Dah pandai makan fries.
Dah pandai makan nuggets.
Tapi kena always remind to munch n munch.
Sometimes dia suker masuk big pieces.
Takut dia tertelan or x munch properly.


Seriously Baby H x pernah dok dalam car seat.
Ntah aku xde experience bab2 ni.
Beli car seat tapi x pakai.
Kena jual ni.
But so far dia ok dok sebelah.
Drive kena la slow sikit.
Lantak orang belakang nak marah ker.
Hehe.
Asal aku n baby selamat.


Time ni suruh dia selfie.
Pas tu dia buat mulut muncung macam tu.
Alahaiiii pandainyer buat lawak.


Then dia buat plak mata2.
Actually buat mata2 ni means dia nak kenyit mata.
Tapi x tau.
So jadik camtu lerr.

Mmmm
Tengok Baby H mamam dah menduga iman.
Sabar sabar.
Nak dekat bukak posa dah ni.

Ok itu je lar nak citer.
Nak citet makan lebih2 x kena plak.
Hehe.

No comments:

Post a Comment