Friday 11 July 2014

Mini Shopping at Sephora

Dengar je Sephora mesti semua dah tau.
For those make up addict familiar sangat2.
Aku keluar masuk Sephora x pernah beli pun. 
Survey tengok2 macam tu je.
Kekeke.
Selalu aku masuk Sephora KLCC.
Tak beli apa pun pas tu end up kat MAC outlet.
Tersangkut berjam2 try products dia.
Sephora ngan MAC kan dekat je.
For info aku dah guna MAC since 2011.
So far MAC aku rasa satisfied.
Mostly make up items aku from MAC.

Tapi ntah apsal tah.
Ari tu ter'end-up' kat Sephora Pavi Bkt Bintang.
Terbeli sikit barang.
Dan tersign up gak membership card.
Kalau nak tau xde charges pun.
Card tu u all bole collect points.
Ni card dia sign up la ye.
Apa pun dapat collect something.
Ala suka2 cam tu.


First things first aku terus pergi NYX counters.
Actually ni sebab terpengaruh blog Kathyjem.
Especially entry dia pasal NYX lipsticks.
Refer sini.
Aku ni pantang bab2 lipstick ni.
Selain MAC aku x suker brand lain.
Tapi dah Kathyjem tu blogger glamer.
Terpengaruh bebbb.
Time tu ramai plak customer.
Aku buat bodo je.
Ramai x ramai aku nak survey gak.
Ni haa aku tengah test satu satu.



Seriously x tau nak pilih mana.
Cer tengok ni haaa.
Too many x tau nak beli.



NYX tone colours lipsticks memang menarik.
Serious giler cantik.
Aku ada swatches a few. 
Cer tengok ni.



So finally aku beli 1.
Beli 1 dulu tengok camner kan.
Jangan semua nak beli.
Smart shopping okayyyy.



Aikkk takkan 1 barang jek beli.
Tak bole jadik ni.
Jom tengok benda lain.
Aku pegi survey n survey then aku stop.
Aku terstop kat satu area ni.
Tengok shelf paling atas tu.
Itu ler bath gel warna warni.
Geram sangat colourful.
Tengok aksi aku ni.
Hehe.



Kah kah kah.
Macam jakun pun ada.
Aku test bau satu satu.



Korang try la yer.
Semua best2.
Yang aku suker bau mango.
Aku beli mango je.
Next time nak beli 2nd best strawberry.
And last caramel. 

Aku beli yang ni hokeyyy.



Sesaper yang shopping Sephora share la items apa worth to buy ye!

No comments:

Post a Comment