Tuesday 1 July 2014

#QueeneFitness: Day 10 - Crostrainer 20mins + PT 30mins

Day 10: 31 June 2014
PT: Yes

Ok aku dah x pegi gym dah seminggu.
Reason?
Coz aku period okay.
Aku dah la period heavy.
B4 that PMS teruk.
Aku nak marah.
Sikit2 nak marah.
Pas tu cravings itu ini.
So weight naik sikit minggu tu.
Aku tense minggu tu.
Opis lak keje banyak.
Bila x pegi tu rasa boring giler.
Ntah aku rasa x best.
Aku lagi rasa tense.
Aku x update trainer pun.
Aku boring semacam.

Then semalam aku pegi gym.



Semangat aku bila sampai nampak trainer.
Dia tengah train lelaki mat salleh ni.
Semalam our 5th training session.
Total 10 session semua.
So tinggal lagi 5 je.
Aku naik atas tukar apa patut.
Aku buat crosstrainer 20mins.
Bila aku buat tu aku dapat rasakan something.
Aku rasa fitness level ada improvement.
Selalunya minit ke-3 macam nak penat.
Tapi tengok aikkk ok je aku.
Then minit ke-3 ke minit ke-5 seterusnyer.
Aikkk aku steady jer.
Uuuh.
Then aku continue minit ke-8 ke ke-10.
Minit minit ni paling challenging bagi aku.
Coz time ni normally aku dah penat dah.
Aku surprise aku bole bertahan.
Then aku teruskan sampai minit2 seterusnya.
Sampai abis 20mins.
So semalam aku berjaya completekan 4km je.
Ok xpe itu dah kira satu pencapaian.
Yang penting ada progress dpd xde apa2 kan.
Habis 20mins sambung 30mins w/ trainer.
Serious memang macam2 training semalam.
Plank la itu la ini la.
Woii berpeluh teruk.
Basah kuyuppp.
Tapi best.
Best sangat2.
Balik semalam happy sebab dpt exercise.
Tapi rasa sore muscle hari ni.
Rasa la sakit lepas berbuka.
Tapi aku period so baring rehat je la.
Perubahan ketara lepas pegi gym few times.
Aku notice is bahagian perutla.
Muffin top tu dah kecik sikit.
Lepas bersalin Baby H rasa kembang perut.
But now dah semakin mengecil lately ni.
Suker sgt2.
Aku kena usaha lebih lagi.
So that aku achieve target yg aku set.
Insyaallah...

No comments:

Post a Comment